بسته بندی کیک خانگی با ایده هایی جذاب

بسته بندی کیک خانگی

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه باید بسته بندی کیک خانگی جذاب داشت، این مقاله برای شما است. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که با چه روش‌هایی باید فروش این محصول را افزایش داد و اصلا چرا بسته‌بندی برای چنین چیزی اهمیت دارد.

امروز در کنار برند‌های تجاری، برند‌های خانگی نیز فعالیت جدی دارند و سهم آن‌ها از بازار کم نیست. پس باید به نیاز آن‌ها توجه کرد و برای‌شان راهکار‌هایی موثر ارائه داد. بهتر است بیش از این وقت را تلف نکنیم و مستقیم به سراغ اصل مطلب برویم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا بسته‌بندی کیک مهم است؟

در اولین بخش باید به این سوال پاسخ دهیم که بسته بندی کیک خانگی چرا اهمیت دارد. کیک چه خانگی باشد و چه در قنادی پخته شده باشد یک خوراکی مصرفی است.

مهم‌ترین عامل برای رضایت مشتریان مختلف طعم رضایت‌بخش کیک است. درست است که طعم کیک به آنچه شما تهیه می‌کنید بستگی دارد اما در دنیای کیک و شیرینی تازگی حرف اول را می‌زند.

کیک‌های تازه طعم مطلوبی دارند و در مقابل کیک‌هایی که به اصطلاح کهنه شده‌اند بافت سفت، طعم خامه بد و به‌طور کلی تجربه نامطلوبی برای مشتری خواهند داشت که باعث می‌شود دیگر نخواهد از آن برند کیک تهیه کند. پس باید آن بسته‌بندی را لحاظ کرد که بتواند تازگی کیک را برای ما حفظ کند.

از چه موادی برای بسته‌بندی کیک استفاده می‌شود؟

در ساخت بسته بندی کیک خانگی یا تجاری ممکن است از متریال‌های مختلفی استفاده شود. جعبه مقوایی بیشترین کاربرد را در این حوزه دارند اما از متریال‌های دیگری مانند کاغذ، پلاستیک و موارد دیگری از این دست نیز در تولید آن‌ها کمک گرفته خواهد شد.

برای نمونه یک ایده بسته بندی کیک خانگی برای فروش بیشتر استفاده از بسته‌بندی‌هایی است که متریال بازیافتی یا زیست‌محیطی دارند.

این موضوع می‌تواند تبدیل به ارزش برند شما شود. شما می‌توانید به مشتریان نشان دهید که برای زمین و محیط‌زیست ارزش قائل هستید.

این یک مزیت رقابتی مخصوص حوزه شما است چون برای نمونه یک برنده فست فود نمی‌تواند با خرید جعبه پیتزا بازیافتی از این مزیت استفاده کند. جعبه‌های پیتزا به‌ دلیل داشتن روغن و پنیر بازیافت نمی‌شوند.

ایده بسته بندی کیک خانگی برای فروش

طراحی بسته‌بندی کیک چگونه باید باشد؟

یک بخش مهم فروش طراحی بصری است. بسته بندی کیک خانگی برای فروش باید جذاب باشد و بتواند توجه‌ها را به‌خود جلب کند.

اگر به برند‌های برتر این حوزه نگاه کنید می‌بینید که برای طراحی بسته‌بندی خود هزینه زیادی کرده‌اند. برای نمونه برندی تنها به جعبه شکلات کادویی خاص خود معروف است و همه این برند را صرفا به همین خاطر می‌شناسند.

این یعنی آن‌ها توانسته‌اند در ذهن مشتریان این موضوع را جا بیندازند که برای مهمانی‌ها بهترین گزینه کادو خواهند بود. طراحی جعبه شیرینی خانگی شما نیز باید علاوه‌بر زیبایی و جذابیت بر مزیت برند شما تاکید کند.

چگونه بهترین اندازه را برای بسته‌بندی کیک انتخاب کنیم؟

درست است که کیک‌ها در اندازه‌های استاندارد تولید می‌شوند و شما باید بسته بندی کیک خانگی خود را متناسب با این استاندارد‌ها انتخاب کنید، اما گاهی خلاقیت‌هایی ممکن است به ذهن شما برسد که باعث شود که خطوط قرمز زیر پا بروند و در نهایت نیز به موفقیت کسب‌وکار شما منجر شوند.

در این موفقیت یک نکته بسیار باریک نهفته که باید همواره به آن توجه داشته باشید. حتی اگر استاندارد‌ها را رد یا رعایت می‌کنید همواره قابلیت‌هایی مثل حمل را در نظر بگیرید و ابعاد بسته‌بندی را در شکل منطقی‌اش نگه دارید.

استفاده از ابعاد بزرگ قابلیت جابه‌جایی را نابود می‌کند و ابعاد کوچک نیز کارایی ندارند. پس تعادل ایجاد کرده و حتی قابلیت حمل و نگه‌داری را اولویت طراحی خودتان بگذارید. اندازه درست می‌تواند در کاهش هزینه بسته بندی محصول هم موثر باشد.

چگونه طعم کیک را در بسته‌بندی حفظ کنیم؟

در بسته بندی شیرینی خانگی برای فروش بهتر معمولا از هاردباکس استفاده می‌شود. فروش عمده هارد باکس توسط برند‌های زیادی انجام خواهد شد و امروز دیگر تهیه این نوع از بسته‌بندی کار سخت و پیچیده‌ای نیست.

شما می‌توانید از آزادپک هم انواع این بسته‌بندی‌های زیبا و قدرتمند را تهیه کنید. اما برای کیک‌ها به‌دلیل اندازه‌شان نمی‌توان از هاردباکس استفاده کرد.

آن‌ها معمولا در جعبه‌های مقوایی هستند. برای نگه‌داری بهتر از آن‌ها اگر آشپزخانه شما زیاد گرم نیست اصلا نیازی به یخچال ندارید.

آن‌ها در دمای محیط به‌خوبی حفظ خواهند شد. اما بهتر است جعبه شما طوری طراحی شود که بتواند داخل یخچال قرار بگیرد و مشکلی هم برایش پیش نیاید.

تصاویر باکیفیت از کیک خود ارائه دهید

بسته بندی کیک خانگی و پخت یک کیک عالی تمام چیز‌هایی نیست که نیاز دارید. شما باید از محصول‌تان تصاویر متعدد و باکیفیتی تهیه کنید تا بتوانید فروش حرفه‌ای داشته باشید.

برای عکاسی از کیک‌تان سعی کنید از استایل‌های ترند و نوین عکاسی کمک بگیرید. برای نمونه امروزه استایل‌های وینتیج برای کیک‌ها موثر و جذاب هستند.

اگر هم هویت برند به‌خصوصی دارید و باید حتما آن هویت را رعایت کنید براساس همان هویت یک استایل مشخص را پیش بگیرید.

بسته بندی شیرینی خانگی برای فروش

لیبل‌ها و برچسب‌ها روی بسته‌بندی کیک مهم هستند؟

قیمت جعبه برگر زیاد نیست. این محصول نیز همانند دیگر بسته‌بندی‌ها یک استایل ساده و ارزان دارد. چیزی که می‌تواند ارزش آن را بیشتر کند استفاده از برچسب‌ها و لیبل‌هایی که جذابیت بصری بیافرینند و درعین‌حال کارا هم باشند.

استفاده از چنین ابزاری مهم است چون می‌تواند برند و محصول شما را بهتر و به افراد بیشتری معرفی کند. گاهی نیز طراحان از این شیوه برای غنی‌ترکردن طراحی نیز بهره می‌برند که یک استایل در طراحی محسوب خواهد شد.

جمع‌بندی

برای بسته بندی کیک خانگی شما می‌توانید از شرکت‌های مختلفی کمک بگیرید و آزادپک نیز یکی از بهترین‌های آن‌ها است.

اگر برندی خانگی یا تجاری دارید ما می‌توانیم محصولات فوق‌العاده‌ای را تقدیم شما کنیم که نظیر آن‌ها را در جای دیگری ندیده‌اید.

با مراجعه به بخش فروشگاهی سایت از بخش‌های مختلف دیدن کنید و در نهایت محصول مورد نیاز و علاقه‌تان را برگزینید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید