هاردباکس مقوایی قلبی دیاموند

ابعاد بیرونی جعبه 18cm × 21cm – ارتفاع 5cm
ابعاد داخلی جعبه 16/5cm × 19/5cm – ارتفاع 3/5cm
وزن جعبه 120 گرم
حداقل سفارش 11 عدد
نوع محصول هار دباکس‌ مقوایی (جعبه سخت)
موارد استفاده مناسب شیرینی و شکلات، گز و سوهان، چای و دمنوش، آجیل و خشکبار

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

توجه: لطفا برای فعال شدن سبد خرید مراحل را به ترتیب انتخاب نمایید.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هاردباکس مقوایی قلبی دیاموند”

جعبه قلبی دیاماند مناسب هدیه

جعبه‌ی قلبی دیاماند به لحاظ فرم و طراحی گزینه‌ مناسبی برای هدیه دادن است و می‌توان علاوه بر انواع خوراکی ها، هر کالایی را در بسته بندی قلبی قرار داد و آن را هدیه داد. این بسته بندی بعلات فرم و رنگ بندی فاخری که دارید در اغلب موارد بعنوان یک جبعه کادو مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی های جبعه قلبی

این جعبه مقوای از لحاظ ابعاد از جبعه قلبی های کلاسیک و فردوس سایز بزرگتری دارند اما ارتفاع کمتری نسبت به جعبه کلاسیک و فردوس دارد.

مواد به کار رفته داخل این جعبه‌ی مقوایی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در ساخت این جعبه‌های قلبی استاندارد‌های لازم لحاظ شده است بعنوان مثل برای طراحی بدنه این محصول از مقوای خارجی ایندربرد استفاده شده است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از لحاظ بهداشتی مواد غذایی را داخل این جعبه قرار دهید. همچنین درب و کف جعبه نیز از مقوا با تراکم بیشتر تشکیل شده است. همین عامل باعث شده تا این جعبه به هارد باکس مقوایی مقاوم در برابر ضربه‌ی احتمالی تبدیل شود. و استفاده از یک لایه‌ی روکش سلفونی مات که برای محافظت از رگه ها و طلاکوب‌های روی جعبه به کار گرفته شده است از دیگر نکات مثبت این محصول به شمار می‌رود.

خرید جعبه قلبی دیاماند

اگر به دنبال خرید جعبه‌ای کارآمد و زیبا برای بسته بندی میوه خشک، شیرینی، شکلات،خرما و… هستید، پیشنهاد ما به شما این جعبه‌ی قلبی جذاب است. با خرید این جعبه و پر کردن محصول مورد نظر داخل آن می‌توانید تجربه و حس خوبی را به مخاطب خود القا کنید.

زیبایی و شکیل بودن، در عین حال کیفیت و استحکام، این محصول را به گزینه‌ای همه‌پسند تبدیل کرده است. جعبه قلبی دیاماند یک محصول بسیار مناسب برای بسته بندی و فروش محصولات خود و یا هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف مثل روز مادر، روز پدر، سالگرد ازدواج، سالروز تولد است. با خرید جعبه قلبی دیاماند می‌توانید محصول یا هدیه خود را بسته بندی و کامل کنید. همچنین هنگام خرید جعبه قلبی دیاماند در صورت تمایل می‌توانید گزینه ظرف داخلی برای محافظت و ماندگاری بیشتر خوراکی‌های داخل جعبه را انتخاب کنید.

سخن آخر

جعبه قلبی دیاماند هم از حیث اندازه و هم از حیث زیبایی در طراحی و دقت و ظرافت در چاپ، مورد پسند بسیاری از مشاغل به خصوص صنف شیرینی و شکلات قرار گرفته است.  شما هم می‌توانید با تهیه جعبه قلبی دیاماند طعم خوراکی های خوشمزه و یا محصول هدیه خود را به زیبایی این جعبه ی جذاب گره بزنید و از خرید خود لذت ببرید.

بیشترکمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هاردباکس مقوایی قلبی دیاموند”