جعبه استوانه ای طلقی

41,000 تومان

ابعاد بیرونی جعبه  قطر 11cm – ارتفاع 21cm
ابعاد داخلی جعبه  قطر 10cm – ارتفاع 21cm
وزن جعبه 55 گرم
حداقل سفارش 9 عدد
نوع محصول شومیز باکس‌ مقوایی استوانه ای
موارد استفاده مناسب میوه خشک، شکلات، گز، آجیل و خشکبار

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

توجه: لطفا برای فعال شدن سبد خرید مراحل را به ترتیب انتخاب نمایید.

41,000 تومان

انتخاب رنگ و طرح
این گزینه ضروری است
لاو ایز طرح Love is ویو گلد طرح Wave Gold
پاک کردن انتخاب

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه استوانه ای طلقی”

جعبه استوانه‌ای لاویز و ویوگلد

اگر به دنبال ظرف مناسبی برای نگهداری از تعداد زیادی آدامس گرد رنگی یا دراژه‌های شکلاتی خود می‌گردید،‌ جای درستی آمده‌اید. در اینجا قصد داریم یک محصول بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم که قطعاً شیفته آن می‌شوید. این محصول یک جعبه مقوایی است که می‌تواند هر چیزی را درون خود جای دهد. نام این جعبه لاویز یا ویوگلد است. جعبه مقوایی لاویز یک محصول فوق‌العاده است که هر نوع خوراکی را خواستنی‌تر جلوه می‌دهد. در ادامه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن آشنا خواهیم شد.

مشخصات جعبه استوانه ای طلقی لاویز

از یک جعبه مقوایی چه انتظاری دارید؟ این جعبه مقوایی طوری ساخته شده است که رضایت هرکسی را به‌خوبی جلب می‌کند. زیبایی بی‌نظیر این باکسی و طراحی منحصربه‌فرد آن چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این محصول از استحکام مناسبی برخوردار است و می‌تواند از محتویات درون خود به‌خوبی نگهداری کند.

علاوه بر این، تا مدت‌ها نیازی به خرید جعبه جدید نخواهید داشت؛ چراکه جعبه مقوایی لاویز بسیار باکیفیت است و تا مدت‌زمان زیادی شما را همراهی می‌کند. این جعبه علاوه بر اینکه برای نگهداری از مواد خوراکی زیادی مناسب است، می‌تواند هر چیزی را درون خود جای دهد. در ادامه این محصول فوق‌العاده را دقیق‌تر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ظاهری چشم‌نواز

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، زیبایی این جعبه می‌تواند توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. ده‌ها قلب با رنگ‌های صورتی و طلایی، بر روی پس‌زمینه‌ای سفید‌رنگ گرد هم آمده‌اند تا شور و نشاط و عشقی که در زندگی وجود دارد را به شما یادآوری کنند. چه کسی است که دلش این قلب‌های بامزه را نخواهد.

ناگفته نماند که شما می‌توانید استوانه مقوایی لاویز با طرح زیبای دیگری به نام ویوگلد نیز خریداری کنید. این طرح نیز زیبایی منحصربه‌فردی دارد. خطوط طلایی که در پس‌زمینه مشکی پیچ و تابی چشم‌نواز می‌خورند، هرکسی وادار به تماشا می‌کند. این طرح نیز در بین مشتریان محبوبیت زیادی دارد و تقاضای زیادی برای خرید آن وجود دارد.

طراحی کاربردی

شفاف بودن قسمتی از جعبه مقوایی loveis زیبایی آن را چندین برابر کرده است. علاوه بر این، سبب می‌شود که محتویات درون جعبه به‌راحتی قابل‌تشخیص باشد. پس برای اینکه بدانید دقیقاً چه چیزی در این جعبه مقوایی وجود دارد نیازی به برداشتن درب آن ندارید. از هر طرف که به جعبه نگاه کنید محتویات آن پیداست.

این محصول جادویی به شکل استوانه و به ابعاد 25 در 11 سانتی‌متر طراحی شده است. قطر 11 سانتی‌متری و ارتفاع 25 سانتی‌متری سبب ظرفیت بالای این باکس شده‌اند. ازاین‌رو،‌ شما می‌توانید میزان زیادی از مواد موردنظر خود را درون آن جای دهید. استوانه‌ای‌شکل بودن جعبه مقوایی لاویز این محصول را به ظرف مناسبی برای نگهداری از خشکبار تبدیل کرده است.

استحکام مناسب

این محصول فوق‌العاده کاربردی قادر است از محتویات خود به‌خوبی محافظت کند. هرچند که این جعبه استوانه‌ای، یک هارد باکس نیست، اما درب و کف بسیار محکمی دارد. برای دستیابی به این استحکام در ساخت آن از مقوایی با چگالی 2000 گرم استفاده شده است.

پس می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید،‌ درون آن قرار دهید،‌ به هر جا که تمایل دارید حمل کنید و از سالم بودن آن مطمئن باشید.

کیفیت بالا

زمان خرید یک جعبه لازم است به کیفیت آن نیز توجه کنید. جعبه‌ای که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، دوام چندانی نمی‌آورد و به‌سرعت خراب می‌شود. اما loveis یا waves gold از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تا مدت‌زمان زیادی از خوراکی‌های شما نگهداری می‌کنند.

در ساخت این محصول استانداردهای بسیاری رعایت شده‌اند. به‌منظور رعایت این استانداردها مواد اولیه خارجی و مرغوبی در ساخت این جعبه به کار رفته‌اند. از این مواد می‌توان به مقوای ایندربرد 250 گرمی اشاره کرد. این نوع مقوا دارای تأییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. نگفته نماند که جعبه مقوایی طلقی لاویز را یک روکش سلفون مات حرارتی در بر می‌گیرد. طلاکوب‌هایی که روی این جعبه مشاهده می‌شود در زیر این روکش قرار دارند تا علاوه بر زیبایی ماندگاری بیشتری داشته باشند.

محصولی همه‌کاره

شما می‌توانید از این شومیز باکس‌ مقوایی استوانه‌ای برای نگهداری شیرینی‌های وکیوم شده مثل گز و شکلات استفاده کنید. این محصول را از شکلات‌های رنگارنگ خود پر کنید و هروقت به کمی انرژی نیاز داشتید به آن سری بزنید. علاوه بر این، این جعبه برای نگهداری از خشکبار نیز مناسب است. آجیل، پسته،‌ گردو، قهوه و هر چیز دیگری را که می‌خواهید درون جعبه طلقی لاویز بگذارید و از زیبایی آن لذت ببرید.

بسته‌بندی فوق‌العاده

از دیگر کاربردهای این محصول همه‌کاره می‌توان به این شاره کرد که می‌توان آن را برای بسته‌بندی محصولات مختلف استفاده کرد. اگر شما نیز کسب‌وکار خود را دارید و به دنبال یک جعبه مناسب برای بسته‌بندی محصولات خود می‌‌گردید، بهترین انتخاب شما لاویز است. این محصول تمام ویژگی‌های یک بسته‌بندی مناسب را دارد.

همچنین، شفافیت قسمتی از جعبه استوانه ای طلقی لاویز موجب می‌شود که مشتریان حس نزدیک‌تری به محصولی که قرار است بخرند، پیدا کنند. زیبایی این جعبه، ارزش محصولات شما را افزایش می‌دهد و میزان فروش شما را بالا می‌برد. این محصول آن‌قدر خاص و چشم‌نواز است که به نظر می‌رسد یک بسته‌بندی اختصاصی باشد. در نتیجه، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا برای چاپ اختصاصی نخواهید داشت.

همه چیز درباره جعبه استوانه‌ای طلقی

جعبه مقوایی طلقی لاویز بدون شک رضایت شما را جلب خواهد کرد. این جعبه بی‌نظیر با دو طرح مختلف ارائه می‌شود. این دو طرح که loveis و waves gold نام دارند از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار هستند و توجه هرکسی با هر سلیقه‌ای را به خود جلب می‌کنند.

علاوه بر این،‌ این محصول با طراحی کاربردی خود،‌ ظرفیت زیادی برای نگهداری از مواد غذایی شما دارد و تا مدت‌زمان زیادی همراه شما خواهد بود و به گنجینه خوراکی‌های شما تبدیل می‌شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه استوانه ای طلقی”