هاردباکس مقوایی افشان زنبق

(دیدگاه کاربر 1)

55,000 تومان

ابعاد بیرونی جعبه 19cm × 19cm – ارتفاع  4/5cm
ابعاد داخلی جعبه 17cm × 17cm – ارتفاع  3cm
وزن جعبه  220 گرم
نوع محصول هاردباکس‌ مقوایی (جعبه سخت)
موارد استفاده مناسب شیرینی و شکلات، گز و سوهان، چای و دمنوش، آجیل و خشکبار

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

توجه: لطفا برای فعال شدن سبد خرید مراحل را به ترتیب انتخاب نمایید.

55,000 تومان

مرحله 1 : انتخاب ارتفاع جعبه
این گزینه ضروری است
ارتفاع جعبه را بر اساس محصول خود انتخاب کنید:تا گزینه بعد فعال شود
ارتفاع 30 میلیمتر ارتفاع 3 سانتیمتر
مرحله2 : انتخاب ظرف داخلی
این گزینه ضروری است
ظرف داخل هاردباکس را انتخاب کنید
افشان زنبق با ظرف با ظرف داخلی افشان زنبق بدون ظرف بدون ظرف داخلی
پاک کردن انتخاب

زیبایی، کارایی و کیفیت در هارد باکس افشان زنبق

شیرینی‌های خوش‌مزه خانگی، عطر طعم منحصربه‌فردی دارند. اما یک جعبه مناسب و زیبا نه‌تنها باعث می‌شود که ارزش کار شما تکمیل شود بلکه تا مدتی شیرینی‌‌های هوس‌انگیز شما را همچون روز اول نگه می‌دارد. هارد باکس مقوایی افشان زنبق همان چیزی است که نه‌تنها برای نگهداری از شیرینی‌های خوش‌مزه خانگی خود نیاز دارید، بلکه می‌توانید بسیاری چیزهای دیگر را در درون آن بگذارید. با ما همراه باشید تا با این جعبه جادویی و کاربردی بیشتر آشنا شویم.

ویژگی‌های هارد باکس افشان زنبق

ابتدا از ظاهر این جعبه که همچون یک اثر هنری می‌ماند، شروع می‌کنیم. زیبایی و اصالت نقش‌های سنتی در هم آمیخته‌اند و این جعبه تماشایی را به وجود آورده‌اند. ازاین‌رو شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید هر نوع شیرینی و شکلات را در این ظرف زیبا سرو کنید و مطمئن باشید که زیبایی آن نظر سایرین را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این، جعبه افشان زنبق ابعاد بسیار کاربردی دارد که موجب ظرفیت بالای آن شده است. این باکس با ارتفاع 3.5 و اضلاع 19 سانتی‌متری ساخته شده است.

همان‌طور که از نام آن پیداست این جعبه سخت و محکم است و تا نمی‌شود. دیواره‌های دوبل لمینتی این محصول استحکام آن را چندبرابر کرده‌اند. به همین منظور، در قسمت درب و کف این باکس مقوایی نیز، مقوایی با چگالی 2000 گرم مورداستفاده قرار گرفته است. ازاین‌رو برای نگهداری موادی که شکل ظاهری آن‌ها برای شما اهمیت دارد،‌ مناسب است.

این هارد باکس کیفیت بسیار بالایی دارد؛ چراکه هنگام ساخت آن به استاندارد‌های بسیاری توجه شده است. به طور مثال،‌ هارد باکس افشان زنبق از مقوای ایندربرد 250 گرمی تولید می‌شود. این نوع مقوا تأییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارد. افزون بر این، در ساخت این محصول از روکش سلفون مات حرارتی استفاده و طلاکوب نیز در زیر آن درج شده است. به‌این‌ترتیب،‌ جعبه دوام زیادی خواهد داشت.

کاربردهای فراوان هارد باکس مقوایی

این جعبه چشم‌نواز به کار هرکسی می‌آید. اگر عاشق شیرینی هستید و می‌خواهید شیرین‌های موردعلاقه خود را در جعبه‌ای زیبا نگهداری کنید، این جعبه بهترین انتخاب ممکن است. به‌خاطر داشته باشید که نیازی به نگرانی دررابطه‌با روغن و یا شیره شیرینی‌ها نیست.

شما می‌توانید این باکس مقوایی افشان زنبق را با یک ظرف داخلی بخرید که مانع از جذب روغن و شیره توسط جعبه می‌شود. همچنین،‌ می‌توانید این باکس را برای نگهداری دیگر مواد غذایی همچون شکلات، گز، سوهان، چای، دم‌نوش، آجیل و خشکبار و یا هر چیز دیگری که می‌خواهید به کار ببرید.

فروش بیشتر با جعبه افشان زنبق

اگر شما کسب‌وکار خود را دارید و به دنبال جعبه مناسبی برای بسته‌بندی محصولات خود می‌گردید،‌ مطمئن باشید که از انتخاب این باکس پشیمان نمی‌شوید. این محصول یک بسته‌بندی عمومی در نظر گرفته می‌شود. پس، شما قادر خواهید بود هر نوع محصولی را با این جعبه به فروش برسانید. همچنین، این جعبه بسیار محکم است و در حین ارسال آسیبی نمی‌بیند.

خرید افشان زنبق از دو طریق به شما کمک می‌کند. اول اینکه زیبایی فوق‌العاده و منحصربه‌فرد آن ارزش محصول شما را بالاتر برده و با جذب خریدار، سبب فروش بیشتر می‌شود. علاوه بر این، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد بابت چاپ اختصاصی نخواهید داشت.

جعبه مقوایی افشان زنبق در یک نگاه

هارد باکس مقوایی افشان زنبق زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد و قطعاً نظر شما و اطرافیان شما را به خود جلب می‌کند. این محصول از استحکام و کیفیت بسیار زیادی برخوردار است و تا مدت زیادی از خوراکی‌های خوش‌مزه شما نگهداری می‌کند. این کالا بسیار کاربردی است و هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند و هر چیزی را در درون این جعبه بگذارد. با تمام این اوصاف،‌ دیگر جای تعلل نیست. گوشی خود را بردارید و هر تعداد از آن را که لازم دارید،‌ سریع‌تر سفارش دهید. این هاردباکس یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین جعبه‌هایی است که هرگز از خریدن آن پشیمان نخواهید شد.

بیشترکمتر

1 دیدگاه برای هاردباکس مقوایی افشان زنبق

  1. Avatar for ابوالفضل رادان

    azadpack-admin

    طراحی عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه

1 دیدگاه برای هاردباکس مقوایی افشان زنبق

  1. Avatar for ابوالفضل رادان

    azadpack-admin

    طراحی عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن همراه