هاردباکس قلبی کلاسیک

(1 بررسی مشتری)

26,000 تومان

ابعاد  بیرونی جعبه 12cm × 13cm – ارتفاع 5/5cm
ابعاد  داخلی جعبه 10/5cm × 11/5cm – ارتفاع 4/5cm
وزن جعبه 60 گرم
نوع محصول هارد باکس‌ مقوایی (جعبه سخت)
موارد استفاده مناسب شیرینی و شکلات، گز و سوهان، چای و دمنوش، آجیل و خشکبار

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

توجه: لطفا برای فعال شدن سبد خرید مراحل را به ترتیب انتخاب نمایید.

26,000 تومان

انتخاب رنگ جعبه
این گزینه ضروری است
رنگ هارد باکس مورد نظر را انتخاب کنید:
رنگ آبی رنگ آلبالویی رنگ بنفش رنگ خاکستری رنگ زرد رنگ سبز رنگ سبزآبی رنگ گلبهی رنگ یاسی رنگ قرمز
مرحله 1 : انتخاب ارتفاع جعبه
این گزینه ضروری است
ارتفاع جعبه را بر اساس محصول خود انتخاب کنید:تا گزینه بعد فعال شود
ارتفاع 45 میلیمتر ارتفاع 45 میلیمتر
مرحله2 : انتخاب ظرف داخلی
این گزینه ضروری است
ظرف داخل هاردباکس را انتخاب کنید
قلبی کلاسیک بدون ظرف داخلی بدون ظرف داخلی قلبی کلاسیک باظرف داخلی با ظرف داخلی
پاک کردن انتخاب

1 دیدگاه برای هاردباکس قلبی کلاسیک

  1. soha
    1402-05-01
    خیلی زیباست.
    مفید بود؟
    0 0
دیدگاه خود را بنویسید

زیبایی، کیفیت و استحکام در جعبه قلبی کلاسیک

دستورهای پخت زیادی را امتحان می‌کنید تا بتوانید بهترین و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها و شکلات‌ها را درست کنید. ساعت‌های زیادی را صرف پختن شیرینی یا ساختن شکلات‌های خوش‌مزه می‌کنید. انتظار دارید که دیگران شیفته آن‌ها شوند. اما هنوز چیزی کم است. این طعم بی‌نظیر که پس از زحمت‌های زیادی به‌دست‌آمده است،‌ باید درون یک جعبه فاخر قرار گیرد.

یافتن جعبه‌ای که درخور شکلات و شیرینی‌‌های شما باشد، اصلاً آسان نیست. خوشبختانه، ما اینجا هستیم با جعبه قلبی کلاسیک که بهترین‌ انتخاب‌ شما خواهد بود. این جعبه عالی است و می‌تواند کار شما را به حد کمال برساند و هرکسی شیفته شیرینی‌ها و شکلات‌های شما کند. برای اینکه با ویژگی‌های این هارد باکس خاص آشنا شوید، با ما همراه باشید.

جعبه قلبی کلاسیک متمایز از هر نظر

یک هارد باکس مرغوب باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتواند رضایت خریداران را به خود جلب کند. از این ویژگی‌ها می‌توان به استحکام، کیفیت بالا و ظرفیت مناسب اشاره کرد. البته نباید زیبایی را از قلم انداخت. یک هارد باکس باید زیبایی مناسبی داشته باشد تا بتواند تا حدودی نظر بینندگان را به خود جلب نماید.

جعبه قلبی کلاسیک هر یک از ویژگی‌های بالا را به حد کمال دارد. زیبایی این محصول هرکسی را شیفته خود می‌کند. استحکام بالا سبب می‌شود که هیچ آسیبی به محتویات درون جعبه وارد نشود. کیفیت این محصول بسیار بالاست به‌طوری‌که پس از گذشت مدت‌زمان زیادی همچنان سالم و قابل‌استفاده خواهد بود. هارد باکس قلبی از طراحی مناسبی برخوردار است و می‌تواند مقدار زیادی از مواد خوراکی موردنظر شما را درون خود جای دهد. حال که به‌طورکلی با این باکس فوق‌العاده آشنا شدیم، وقت آن است که به‌دقت آن را بررسی کنیم.

ظاهری مسحورکننده

جعبه قلبی کلاسیک طراحی ساده و درعین‌حال چشم‌نوازی دارد. زیبایی این هارد باکس توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. این جعبه که به شکل قلب است،‌ عشق همیشگی را که در زندگی شما جریان دارد، به شما یادآوری کرده و با محتویات خوش‌مزه خود زندگی شما را شیرین‌تر می‌کند. این جعبه که در رنگ‌های زیبا و متفاوتی تولید می‌شود، روزهای شما رنگارنگ می‌نماید. شما می‌توانید این قلب‌های بامزه را در رنگ‌های آبی،‌ بنفش،‌ خاکستری، زرد،‌ سبز،‌ صورتی و قرمز تهیه کنید.

طراحی کاربردی

علاوه بر زیبایی فوق‌العاده، این جعبه بسیار کاربردی نیز ‌هست. جعبه قلبی کلاسیک به‌گونه‌ای طراحی شده است که در عین زیبا بودن، ظرفیت بالایی برای نگهداری از خوراکی‌های شما داشته باشد. این محصول در ابعاد 12 در 13سانتی‌متر تولید می‌شود. ارتفاع آن نیز 3.5 سانتی‌متر است. این ابعاد بادقت انتخاب شده‌اند تا جعبه بتواند مقدار زیادی شکلات یا شیرینی را درون خود جای دهد. ارتفاع آن 3.5 سانتی‌متری آن این امکان را برای شما فراهم می‌کند که محصولات خود را در دو یا چند ردیف، روی‌هم، بچینید.

این جعبه استحکام مناسبی دارد در این راستا، درب و کف این هارد باکس نیز با مقوایی با چگالی 2000 گرم تولید شده‌اند. پس شیرینی و‌ شکلات‌های خود را درون آن قرار دهید و مطمئن باشید که هیچ اتفاقی برای آن‌ها نمی‌افتد.

کیفیتی بسیار فراتر از نمونه‌های مشابه

تولیدکنندگان جعبه قلبی کلاسیک همواره در پی جلب رضایت شما هستند. ازاین‌رو، آن‌ها جعبه‌ای را در اختیار شما قرار داده‌اند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تا مدت‌زمان زیادی شما را همراهی می‌کند. این جعبه دوام زیادی دارد و حتی پس از تمام شدن خوراکی‌های اولیه‌ای که در آن بود، به گنجینه همیشگی خوراکی‌ها تبدیل می‌شود.

هنگام ساخت این محصول،‌ استانداردهای سختگیرانه زیادی رعایت شده‌اند. هارد باکس قلبی کلاسیک از مواد اولیه باکیفیت وارداتی ساخته شده است. از این مواد می‌توان مقوای ایندربرد  25گرمی را نام برد. این نمونه مقوا توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأیید شده است.

جعبه‌ای همه‌کاره

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره کردیم، این جعبه بی‌نظیر برای بسته‌بندی و نگهداری از محصولاتی چون انواع شیرینی و شکلات مناسب است. شما می‌توانید شیرینی‌ یا شکلات‌های بی‌نظیر خود را درون آن قرار دهید و به مشتری‌های خود عرضه کنید. به‌این‌ترتیب ارزش محصول شما بیشتر می‌شود و فروش شما بالاتر می‌رود. درنتیجه، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد بابت چاپ اختصاصی نخواهید داشت.

گذشته از این، ممکن است محصولات شما می‌تواند چیز‌‌های دیگری غیر از شکلات و شیرینی باشد. اگر فکر می‌کنید که جعبه قلبی کلاسیک برای نگهداری از محصول شما مناسب است، درنگ نکنید و این جعبه را سفارش دهید. شما می‌توانید مواد خوراکی همچون گز، سوهان، چای، دم‌نوش، آجیل، خشکبار و غیره را درون آن قرار دهید. از طرفی این جبعه به لحاظ ساختار و فرم قلبی خود یک جعبه هدیه هم محسوب می‌شود و میتوان  مواد غیر خوراکی را هم در آن جا داد و بعنوان جبعه کادو مورد استفاده قرار داد.

همه چیز درباره جعبه قلبی کلاسیک

جعبه قلبی کلاسیک ، زیبایی منحصر‌به‌فرد و فوق‌العاده‌ای دارد و چشم هر بیننده‌ای را خیره خود می‌کند. این جعبه بسیار باکیفیت هست و تا مدت‌زمان زیادی شما را از خرید جعبه بی‌نیاز می‌کند. استحکام این جعبه چیزی از جعبه‌های فلزی کم ندارد. با خیال راحت محصولات خود را درون آن‌ قرار دهید و به اقصی‌نقاط ایران بفرستید. هر چیزی را که بخواهید،‌ می‌توانید در این جعبه بگذارید. این جعبه بهترین گزینه شماست. پس تعلل را کنار بگذارید و خود را از مزایای آن بهره‌مند کنید.

بیشترکمتر

1 دیدگاه برای هاردباکس قلبی کلاسیک

  1. soha
    1402-05-01
    خیلی زیباست.
    مفید بود؟
    0 0
دیدگاه خود را بنویسید