هاردباکس مقوایی دکوراتیو

(2 بررسی مشتری)

41,000 تومان

ابعاد بیرونی جعبه 13cm × 21cm – ارتفاع  5cm
ابعاد داخلی جعبه 11/5cm × 19/5cm – ارتفاع  3cm
وزن جعبه 150 گرم
حداقل سفارش 22 عدد
نوع محصول هاردباکس‌ مقوایی (جعبه سخت)
موارد استفاده مناسب شیرینی و شکلات، گز و سوهان، چای و دمنوش، آجیل و خشکبار

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

 

توجه: لطفا برای فعال شدن سبد خرید مراحل را به ترتیب انتخاب نمایید.

41,000 تومان

مرحله 1 : انتخاب ارتفاع جعبه
این گزینه ضروری است
ارتفاع جعبه را بر اساس محصول خود انتخاب کنید:تا گزینه بعد فعال شود
ارتفاع 30 میلیمتر ارتفاع 3 سانتیمتر
مرحله2 : انتخاب ظرف داخلی
این گزینه ضروری است
ظرف داخل هاردباکس را انتخاب کنید
دکوراتیو با ظرف با ظرف داخلی دکوراتیو بدون ظرف بدون ظرف داخلی
پاک کردن انتخاب

2 دیدگاه برای هاردباکس مقوایی دکوراتیو

  1. زهره محمدی
    1402-04-14
    این محصول بسیاز زیباست
    مفید بود؟
    0 0
    azadpack-admin
    1400-08-28
    سلام
    از این جبعه سایزهای دیگه ای هم موجود میکنید؟
    مفید بود؟
    0 0
دیدگاه خود را بنویسید

هارد باکس دکوراتیو یک پیشنهاد طلایی

یقیناً برای آماده‌سازی محصولات خوراکی باکیفیت وقت زیادی صرف خواهد شد. از طرفی هزینه‌ای که برای پخت و یا تهیه محصولات درجه یک پرداخت می‌کنید شایان توجه است؛ بنابراین لازمهٔ تکمیل این فرایند داشتن یک باکس زیبا، باکیفیت، ماندگار و مستحکم خواهد بود.
هارد باکس دکوراتیو گزینهٔ مناسب برای کسانی هست که می‌خواهند طعم دلنشین خوراکی داخل باکس را با زیبایی باکس زینت بخشند و پکیج خود را کامل کنند.
این باکس با زیبایی هرچه‌تمام‌تر و همچنین با بالاترین سطح کیفی از لحاظ طراحی و مواد به کار برده در تولید، آماده و در اختیار شما قرار گرفته است. پس اگر انتخاب شما هارد باکس دکوراتیو است با ویژگی‌های این باکس آشنا شوید.

موارد استفاده از هارد باکس دکوراتیو

نوع این محصول هارد باکس مقوایی یا همان جعبه سخت است و موارد استفاده از آن برای بسته‌بندی مواد غذایی، خوراکی‌هایی مثل شیرینی، شکلات، گز و سوهان، چای و دم‌نوش‌ها، آجیل و تنقلات و همچنین انواع خشکبار است.
با این تفاسیر چنانچه شما تولیدکننده خوراکی‌های نامبرده هستید و به دنبال یک هارد باکس زیبا و کارآمد برای بسته‌بندی محصولات خود هستید ما به شما این باکس را پیشنهاد می‌دهیم.
همچنین کاربرد دیگر این جعبه مقوایی جعبه کادویی است از این باکس زیبا برای بسته‌بندی هدیه خود در مناسبت‌های مختلف مثل روز مادر، روز پدر، ولنتاین و یا هر روز دیگری که برای هدیه دادن در نظر دارید میتوانید استفاده کنید.

نقش‌ونگار زیبا، رنگ و لعاب چشم‌نواز

طراحی زیبای این محصول چشم هر بیننده‌ای را محصور خود خواهد کرد. نقوش کار شده بر روی این هارد باکس و همچنین رنگ‌بندی بسیار شاد و دلنشین باعث می‌شود تا هر کسی در نگاه اول جذب آن شود. سبک طراحی و رنگ بندی این جعبه مقوایی به‌صورت هوشمندانه‌ای انجام شده است تا اطمینان حاصل کند موردپسند اکثر افراد واقع خواهد شد.

کیفیت و استحکام ویژگی هارد باکس دکوراتیو

هارد باکس دکوراتیو یک جعبه مقوایی مستطیل شکل با ابعاد 19*13 سانتی‌متر است. ارتفاع این محصول 3 سانتی‌متر و وزن آن 130 گرم است.
به‌جرأت می‌توان گفت تمامی استانداردهای کیفی برای تولید و خروجی این باکس رعایت شده است و همچنین به دلیل اهمیت و حساسیت موارد استفادهٔ این باکس که برای بسته‌بندی خوراکی است، از متریال مرغوب برای رعایت تمامی نکات بهداشتی و کیفیتی استفاده شده است که تأییدیه‌های لازم را دارند.
از مقوای این در برد 250 گرم که تأیید شدهٔ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار هست استفاده شده است.
در قسمت کف جعبه وهمچنین درب آن از مقوایی با چگالی 2000 گرمی استفاده شده است تا استحکام آن چندبرابر شده و همچنین اگر هنگام حمل‌ونقل ضربه‌ای وارد شود جلوگیری و دفع شود.
همچنین ایجاد دیوارهٔ دوبل لمینتی برای ایجاد استحکام و دوام بیشتر از دیگر نکات حائز اهمیت در طراحی و تولید هارد باکس دکوراتیو است.
هنگام خرید هارد باکس دکوراتیو می‌توانید باتوجه‌به نیاز خود یک ظرف داخلی نیز تهیه کنید تا از فضایی بین کف جعبه و محصولی که قصد دارید داخل آن قرار دهید ایجاد شود. این ظرف داخلی که اصطلاحاً دایامات نام دارد باعث میشود تا روغن یا شهد محصول شما به بدنه جعبه منتقل نشود و در ماندگاری و حفظ کیفیت محصول شما تاثیرگذار است.
ما به شما این مژده را خواهیم داد که با انتخاب این باکس تجربهٔ دلچسب و فراموش‌نشدنی را به دست خواهید آورد و شادی و زیبایی را به ارمغان خواهید آورد.

نمایش بیشترنمایش کمتر

2 دیدگاه برای هاردباکس مقوایی دکوراتیو

  1. زهره محمدی
    1402-04-14
    این محصول بسیاز زیباست
    مفید بود؟
    0 0
    azadpack-admin
    1400-08-28
    سلام
    از این جبعه سایزهای دیگه ای هم موجود میکنید؟
    مفید بود؟
    0 0
دیدگاه خود را بنویسید